Bubený blog

Pokud jste zde poprvé, přečtěte si článek pro nováčky.

Zdravý životní styl, hubnutí a stravování

V dnešní uspěchané době se stále častěji setkáváme s pojmy: anorexie, nadváha, bulimie, buttsecks. Mnohé z těchto problémů vychází ze špatného životního stylu. Jsme neustále manipulováni médii o tom, jak má vypadat ideální člověk. Honba za 28cm penisem, 3kama prsama, malou váhou může velmi negativně ovlinit celý náš organismus až do té míry, kdy je třeba části těla mazat indulonou.

Hubnutí ala ideálně sestavený jídelníček

Již naše babičky věděly, že snídaně je zbytečná část jídelníčku. Žaludek není po ránu připravený na zátěž a jídlo nezpracovává kvalitně. Je věděcky dokázáno, že 80% tuků se ukládá právě v dopoledních hodinách. První jídlo je tedy ideální pozřít až ve chvíli, kdy ucítíme pocit hladu. Většinou je dobré tento pocit hladu udupat instantní stravou - polívkou z Lídlu, bagetou z Billy apod.

Posléze může přijít opět hlad - a zde nám Stanislav Hruška, odborník přes výživu radí: “Na druhý oběd si vezmu müsli tyčinku. Tím se mi podaří pocit hladu posunout o 5, někdy i 6 minut.” V tuto chvíli nastává nejdůležitější část celé diety: hladovění až do večera. Většinou platí přímá úměra - čím rychleji je jídlo hotové/zpracované, tím méně kalorií a tuku obsahuje. Na večeři jsou tedy ideální fast-foody. Např. BigMac v McDonald’s má přibližně 600 kalorií což můžeme velmi lehce spálit 20 km chůzí případně hodinovým kondičním během na 10 kilometů. Tato rychle připravovaná jídla obsahují mnoho vitamínů a jsou připravovány z těch nejzdravějších potravin. O tomto faktu se můžeme přesvědčit na propagačních letáčích jednotlivých řetězců. “Twister nebo tři cheeseburgery… to je taková v pohodě večeřička”, říká odborník na výživu.

Ve světě stravování existuje mnoho polopravd, omylů a lží. Bohužel mnozí se těmito pravidly řídí, a tak ohrožují svoji i naši bezpečnost. Jedním z takových mýtů je prastará pověra: “Hladovění a pak velká večeře způsobuje ukládání tuků.” Tato pověra vznikla již před více jak 150 lety. Židovští obchodníci potřebovali rovnoměrný odběr potravin během celého dne. Začali tedy šířit tutu polopravdu a kupodivu, přestože pravidelné stravování jde samo o sobě proti přírodě, se chytlo. Díky měřením, analýzám a Google Analytics vědci zjistili, že hladovění a pak velká večeře je pro náš organismus to nejlepší!

Žaludek pracuje hlavně v noci. Je dobré si 10 až 20 minut před spaním dát chipsíky nebo arašídy případně jinou pochutinu zpracovanou smažením nebo pražením. Tímto krokem se vaše tělo naplní energií, kterou můžete ráno využít.

Pití - pifčo a RedBull

Voda je zbytečná. Lidský organizmus obsahuje 3 až 4 litry vody, a proto není třeba ji doplňovat. Když člověk pije, chodí častěji na záchod. Co se týče příjmů tekutin doporučujeme pít kafe nebo RedBull. Čaj může také dobře posloužit, ale pouze v případě, že se jedná o velmi, velmi, velmi slazený čaj. Alkohol je kapitola sama o sobě.

Pozor: pivo není pro náš organismus dobré (ano, je to tak) v případě, že na každého půl litru nesníte cca 100g chipsů. Alkohol negativně působí pouze na žaludek, který neobsahuje tuky. Jak je jinak známo: alkohol tělo čistí, odvodňuje a má celkově blahodárný účinek na tělo a mysl.

Stanislav Hruška vypráví svůj Bubený režim dne

“Je dobré nesnídat, protože snídaně jsou fuj. Na snídani si dávám maximálně kafe, k obědu RedBull. Odpoledne ještě jeden RedBull, protože se mi chce spát. Večer vše spláchnu 3, 4 někdy i 5 pifkama. Pivo má vedle samých pozitivních účinků jeden negativní - uspává. Proto si dám vodku s RedBullem.

A protože je tam většinou hulení, tak si zahulím a dostanu žravku. Na Václaváku jsou ruské stánky s občerstvením kde mají samé prvotřídní suroviny! Ale smažený sýr, tatarka a zelí stojí 30 Kč. Co naplat: mám žravku, vezmu si rovnou dva. A po cestě domů ještě v McDonald’s chees. A doma zjistím, že mám v ledničce bagetu. Mno, řeknu vám, často už nemám hlad, ale pro bubený denní režim jí sním. A pak jdu ve 3 ráno spát. A ráno… si dám Actimel.

Já vím, Actimel je hnus - elkasej imunitas nabourávají obranyschopnost organismu, ale takhle po ránu, jeden, maximálně dva Actimely měsíčně nemůžou uškodit.”

MUDr. LoL. Stanislav Hruška; odborník přes výživu a stravování

3. 9. 2009 11:33:35; Napsal: HeWeR
Kategorie: Stupidity, Vtipná laboratoř;


1 komentář

[1317] Jirka

Pro ty z vás, které článek vůbec nezajímá tak jako mě a prokousali se až na konec jenom kvůli té pěkné slečně na obrázku – tady má víc fotek:

Odesláno: 12. 11. 2009 20:56:14

Přidej komentář

Zde bude váš komentář


Bubený blog pohání autobus.
Copyright © 2007 Skládanka web design